GYIK
Üdvözlünk!
Ezen az oldalon összegyűjtöttük a vásárlóink által leggyakrabban feltett kérdéseket, hogy még gyorsabban és egyszerűbben megtalálhasd a választ, amire szükséged van – itt megtalálod a legfontosabb tudnivalókat egy helyen.
Ha mégsem találnád meg, amit keresel, ügyfélszolgálatunk örömmel segít – csak egy üzenetnyire vagyunk!
Hogyan tudok rendelni az oldalon?
Egyszerűen tedd a kosárba a kiválasztott termékeket, majd a pénztárnál kövesd az utasításokat. Regisztráció nélküli vásárlási opció is elérhető.
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?
A legtöbb rendelést 1–3 munkanapon belül kézbesítjük, de futárcégenkénk és ünnepi időszakban ez változhat. A kiszállításról e-mailben értesítünk.
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Több futárszolgálattal házhoz szállítást és csomagpontra való kézbesítést is kínálunk. A lehetőségek a pénztárnál jelennek meg.
Milyen fizetési módok érhetők el?
Fizethetsz bankkártyával és utánvéttel is. Biztonságos fizetést a Barion rendszer biztosítja.
Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?
A bejelentkezési oldalon kattints az „Elfelejtett jelszó” linkre, majd kövesd az utasításokat az e-mail címed megadásával.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt – mi a teendő?
Ellenőrizd a spam/promóciók mappát is! Ha ott sincs, írj nekünk, az info@saintmargit.hu és ellenőrizzük, hogy sikeres volt-e a rendelés.
Van kedvezmény vagy kuponkód?
Időszakosan érhetőek el kedvezményeink! Kövesd közösségi oldalainkat vagy iratkozz fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesülj róla.
Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?
Elérsz minket e-mailben, telefonon az oldal alján vagy a kapcsolat menüben található elérhetőségeken keresztül.
Mi a teendő, ha sérülten érkezett a csomagom?
Kérjük, azonnal fotózd le a terméket és csomagolást, majd vedd fel velünk a kapcsolatot az info@saintmargit.hu emailcímen.
VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT